23 Σεπτεμβρίου 2010

Συναντήσεις για cafe και άλλες Υποστηρικτικές Δραστηριότητες

Καλησπέρα σε όλους του φίλους. Θα έχουμε νεώτερα σε μερικές μέρες για το πρόγραμμα συναντήσεων με ψυχολόγο ανά 15 μέρες, η μέρα που έχουμε επιλέξει, σύμφωνα και με αιτήματα αναγνωστών είναι η Δευτέρα και ώρα 20:30 το βράδυ.
Η συνάντηση για cafe της Δευτέρας, είχε επιτυχία και γνωρίσαμε για μια ακόμα φορά, άκρως ενδιαφέρουσες προσωπικότητες, πολλοί το έχουν εντοπίσει, έχουν διαβάσει το εγχειρίδιο του Hallowell, ενώ κάποια κοπέλα είναι στην διαδικασία της αναζήτησης. Μας άρεσε ιδιαίτερα πως τα θέματα της συζήτησης είχαν ποικιλία. Σχεδιάζουμε να είναι οι συναντήσεις αφορμή για επικοινωνία και διατήρηση γνωριμιών.
Επικοινωνήσαμε με κάποιες εφημερίδες για την εβδομάδα ευαισθητοποίησης σχετικά με ΔΕΠ/Υ που διανύουμε και πιθανότατα θα υπάρχει και κάποια δημοσίευση σε εφημερίδα και περιοδικό.
Με καλό συνεργάτη και συνοδοιπόρο από την ομάδα συνεχίζουμε να συζητάμε πόσο βοηθούν οι βιταμίνες ή τα συμπληρώματα. Τελευταία συζήτηση η βοήθεια της βιταμίνης D. Ο ίδιος ο D. Αmen (που δεν έχει ΔΕΠ/Υ) γράφει στο τελευταίο βιβλίο του. "Λαμβάνω κάθε μέρα μια χούφτα συμπληρώματα, που ξέρω ότι με βοηθούν..." Λάβαμε e-mail αναγνώστριας που μας ανέφερε ότι διαβάζει βιβλία του Δρ. Amen, της προτείναμε ειδικούς για Διάγνωση και της είπαμε πως υπάρχουν μέλη της ομάδας μας που εφαρμόζουν τις τελευταίες μελέτες (π.χ. για λήψη συμπληρωμάτων/βιταμινών) και λοιπές τεχνικές που προτείνει στα βιβλία του ο συγκεκριμένος ευκολοδιάβαστος και πάντα ενημερωμένος συγγραφέας-ψυχίατρος. Λόγω της κλινικής που έχει και του μεγάλου αριθμού ασθενών που βλέπει έχει αναπτύξει μια σημαντική εμπειρία που μοιράζεται. Φυσικά κάποιοι μπορούν να μην συμφωνούν, να τον θεωρούν "εμπορικό" ή να λένε πως οι μέθοδοι απεικόνισης brain spect δεν είναι επαρκώς τεκμηριωμένες,ώστε να βγάζουν τα συμπεράσματα που ισχυρίζεται ότι βγάζει η μελέτη της εικόνας. Προσωπικά δεν έχω κάνει απεικόνιση brain spect για να δω πως είναι ο εγκαφαλός μου, ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να γίνει και αυτό. Πάντως η εμπειρία μάθησης για την ΔΕΠ/Υ και σχετικά θέματα μέσα από τα έργα του (όπως βιβλία, αρχεία ήχου και video) με έχει βοηθήσει σημαντικά, και είναι πάντα απολαυστικό το στυλ συγγραφής του...θέλουμε θετική παρακίνηση και πάντα κάτι νέο...

17 Σεπτεμβρίου 2010

Εβδομάδα Ενημέρωσης για την Διάσπαση Προσοχής- Δραστηριότητες Συλλόγου ADHD Hellas

Κάθε χρόνο, η 3η εβδομάδα του Σεπτέμβρη (φέτος από 19 έως τις 26 Σεπτέμβρη 2010), είναι αφιερωμένη στην ενημέρωση για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής & Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).

Κάθε χρόνο, αυτό το διάστημα, σε πολλά ευρωπαϊκά κράτη αλλά και στις ΗΠΑ, γίνονται  εκδηλώσεις με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού. "ADHD Awareness week" ονομάζεται και είναι μια καλή ευκαιρία και άλλοι ανθρώποι να μάθουν περισσότερα για την ΔΕΠ/Υ.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων αυτών, ο σύλλογος  Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με ΔΕΠΥ, ADHD Hellas, διοργανώνει Την Κυριακή, 19.09.2010, στις 10.30 π.μ., συμβολική δεντροφύτευση στο περιβαλλοντικό πάρκο "Αντώνης Τρίτσης" στους Άγιους Ανάργυρους, σε συνεργασία με το Σύλλογο «Φίλοι του Πάρκου Αντώνης Τρίτσης». Είσοδος από τη Λεωφόρο Δημοκρατίας, δίπλα από το Carrefour.



Επίσης  την Κυριακή, 26.09.2010, και ώρα 5.00 μ.μ. - 8.00 μ.μ., δραστηριότητες και παιχνίδια για παιδιά ηλικίας 6 - 10 ετών, σε συνεργασία με το 2ο Σύστημα Ζωγράφου του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, στην Πλατεία Τερζάκη του Δήμου Ζωγράφου (4η στάση Άνω Ιλισίων).
Λεωφορεία Ο.Α.Σ. 220 και 221.



Και στις δυο εκδηλώσεις θα υπάρχουν στη διάθεσή σας έντυπο υλικό και ειδικοί για να συζητήσετε μαζί τους σχετικά με τη ΔΕΠΥ.

9 Σεπτεμβρίου 2010

Το επόμενο Βιβλίο του Hallowell θα είναι για ΔΕΠ/Υ και επιχειρηματικότητα

Ποια τα χαρακτηριστικά των ΔΕΠ/Υ επιχειρηματιών και στελεχών ? Σε ενδιαφέρει το θέμα γίνε "φίλος" του Edward στο facebook και γράψε το σχόλιό σου για το θέμα.

8 Σεπτεμβρίου 2010

Ξεπερνώντας την Διάσπαση

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Σεπτέμβριος, περίοδος που μπαίνουμε σε πρόγραμμα. Προσωπικά  η περίοδος με βρίσκει να συνεχίζω την Διατροφή που βασίζεται σε φυσικές τροφές, κοτόπουλο, αυγά, ψάρι, σαλάτες, φρούτα και σχεδόν καθόλου ζάχαρη. 5 μήνες περίπου και θα έλεγα πως νιώθω την διάθεσή μου πιο σταθερή, με λιγότερες διακυμάνσεις. Έχω χάσει περίπου 6 κιλά, και νιώθω όταν κολυμπώ "ελεύθερο" στην θάλασσα να έχω μεγαλύτερη αντοχή.
Η προσπάθεια να τηρώ το τρίπτυχο Άσκηση - Ξεκούραση - Διατροφή συνεχίζεται. Ο ύπνος είναι σημαντικός πυλώνας που βοηθά το σώμα να λειτουργεί καλά. Όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν ανάγκη τις ίδιες ώρες ύπνου, αρκετός ύπνος που λέει και ο Hallowell είναι ο ύπνος που χρειάζεσαι όταν ξυπνάς χωρίς ξυπνητήρι. Να έχεις χορτάσει. Και για να ξεκουραστείς, είτε πρέπει να είσαι σε κάποιο βουνό (οπότε και οι λίγες ώρες θα είναι αρκετές...) είτε να κοιμάσαι όχι μετά τις 23:00.  Ο στόχος μου να κοιμάμαι στις 22:00, παρά τα όσα έχω διαβάσει στην Αρχαία Ινδική Ιατρική, για την σωστή ώρα ύπνου...δεν έχει  ακόμα επιτευχθεί. Στο βιβλίο που βλέπετε στην μικρή εικόνα αριστερά, θα βρει κανείς (στο παράρτημα) αναλυτικές περιγραφές για τα συμπληρώματα που βοηθούν και για τον ύπνο και για την συγκέντρωση κλπ. Ο ψυχίατρος D. Amen μας ενημερώνει πως λαμβάνει και ο ίδιος πολλά συμπληρώματα. Δεν θα λάμβανε συμπληρώματα γράφει στο βιβλίο...αν κατανάλωνε μόνο φρέσκες τροφές που παράγονταν σε κοντινή απόσταση από τον τόπο κατανάλωσης, αν ήταν βιολογικές, αν έπινε απόλυτα καθαρό νερό, αν ο αέρας που ανέπνεε ήταν μόνο καθαρός, αν έκανε καθημερινή άσκηση και αν δεν υπέβαλλε τον εαυτό του σε συνθήκες καθημερινού stress..." Επειδή αυτό δεν είναι εύκολο τα συμπληρώματα βοηθούν και συστήνονται από πολλούς γιατρούς.
Νομίζω πως στόχος μας είναι να μπούμε σε ένα ρυθμό. Να κάνουμε καθημερινή συνήθεια  πρακτικές και ρουτίνες που μας βοηθούν να λειτουργούμε σωστά σαν άτομα. Να αποφύγουμε τον ύπουλο σκόπελο της "μικροκατάθληψης", αποθάρρυνσης και φαύλου κύκλου ανισορροπίας ενέργειας και διάθεσης που βρίσκονται τα άτομα με ΔΕΠ.
Πλέον στην εργασία παίρνω μαζί μου ταπερ με (κανονικό) φαγητό (και σαλάτα) από το σπίτι, είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω. Καλός Ύπνος - Καλή Διατροφή και κολύμπι  που πέρα από την άσκηση σου επιτρέπει να χαλαρώσεις, να έρθεις σε ισορροπία μεσα σου και να νιώσεις το συναίσθημα "τώρα νιώθω καλά, τώρα είμαι καλά, πάμε παρακάτω..." 

Αναβολή Συνάντησης Πέμπτης 7 Δεκεμβρίου 2017

Λόγω επίσκεψης ξένου ηγέτη αναβάλλεται η συζήτηση σχετικά με την ΔΕΠΥ την Πέμπτη  7 Δεκεμβρίου 2017 , στις 19:30 στο καφέ yellow στην Λου...